ÚJ motorok
500 EXC-F SIX DAYS 2020

Vitán felül az enduro szakág legsikeresebb márkája a KTM és vitán felül a legkiemelkedőbb eseménye a Nemzetközi Hatnapos Enduro Verseny (ISDE), ami tulajdonképpen a nemzeti csapatok világbajnoksága. Ez a verseny nagyon sokat követel a pilótától és a motortól egyaránt, és nyilván nem véletlen, hogy a mezőny fele narancssárga. Ezt a különleges versenyt a KTM minden évben az aktuális helyszínnek megfelelő, limitált, Six-Days kiadású EXC modellekkel ünnepli. A látványos dizájnon felül, a verseny sikeréhez hozzájáruló extrákkal gazdagon felszerelt motorok kategóriájuk csúcsát jelentik.

Listaár*: 3 741 000 Ft
KONFIGURÁTOR
ERŐFORRÁS
Típus1 hengeres, 4 ütemű
Hengerűrtartalom 510.9 cm³
Furat/löket95 mm/ 72 mm
Indítás/akkumulátorÖnindító/-
Erőátvitel6 fokozat
HűtésFolyadék hűtés
KuplungNedves, többtárcsás DDS kuplung, Brembo
EMS/GyújtásKeihin
VÁZ
TípusKözponti, dupla bölcsőváz
Hátsó futóműWP Xplor PDS
Rugóút elöl/hátul300 mm/ 310 mm
Első/hátsó fékBrembo 2 dugattyús úszóágyazású féknyereg, tárcsafék 260 mm/ Brembo 1 dugattyús úszóágyazású féknyereg, tárcsafék 220 mm
LáncX-gyűrűs 5/8 x 1/4
Fejcső szög63.5 °
Szabad magasság355 mm
Ülésmagasság960 mm
Üzemanyag tank9 l
Tömeg (üzemanyag nélkül)103.5 kg

Erőforrás

Combining compact dimension with an immense power output, the KTM 500 EXC-F's fuel-injected SOHC engine is the most powerful and refined 500 cc on the market, thanks to newly developed camshafts, exhaust system and updated electronic fuel injection. Its class-leading power delivery is available throughout the entire rev range and with a reduced weight of only 29.2 kg, this engine is the most compact, lightest and most competitive powerplant out there. With Euro IV homologation, it's not only considerately green, but leaves the competition green with envy too.

Méretében kompakt, teljesítményében viszont gigászi, 

 

 

Cylinder Head

Crankshaf

 

Crankcases and engine covers

Transmission

Engine managment system

 

Cylinder and Piston

-

Balancer shaft

Clutch

-

E-starter

Cooling

-

Exhaust

Frame

-

Swingarm

-

Wheels

-

Front suspension

-

Rear suspension

-

Brakes

Fuel tank

 

Airbox

-

Handlebar

 

Footpegs

-

Bodywork & graphics

-

Software & electronics

-

Általános információk motor próbaúthoz

Az igényeidnek legmegfelelőbb próbautat szeretnénk ajánlani, ezért kérünk, hogy figyelmesen olvasd el az alábbiakat és minél pontosabban töltsd ki az űrlapot.

A KTM kínálatában megtalálható motorok felhasználási területe rendkívül széles spektrumon mozog, csakúgy, mint az ügyfeleink felkészültsége, motorozási szokásai. Hogy csak a két végletet említsük, egész más igényei vannak egy kezdő utcai motorosnak, mint egy 20+ év tapasztalattal rendelkező terepezőnek.

Pontosan tudjuk, hogy egy tesztút mennyire fontos neked mielőtt megvásárolsz egy motort. Ezért a tesztet igyekszünk annyira rugalmasan kezelni, amennyire csak lehetséges és minden ügyfelünknek személyre szabni.

Ugyanakkor néhány korláttal is tisztában kell lenned. A motorozás veszélyes üzem! Különösen, hogy egy számodra új járművet próbálsz ki, ráadásul sok esetben a körülmények is szokatlanok.

A biztonságod érdekében ezért a tesztútra az adott kategóriában elvárható védőfelszerelések nélkül nincs lehetőség.

Naked, Supersport, Sport touring, Supermoto és Travel kategóriákban a következő védőfelszerelések kötelezőek: bukósisak, kesztyű, protektor ing, vagy protektoros motoros kabát. Javasolt: motoros csizma és protektoros motoros nadrág viselete.

Enduro, MX, E-Ride kategóriákban a következő védőfelszerelések használata kötelező: bukósisak, kesztyű, térdvédő, terepmotoros csizma, felsőtest védő protektor.Bizonyos környezeti és időjárási körülmények között nem adunk ki tesztmotort, például sötétben, vagy vizes, hideg, csúszós úton.

A tesztmotorozás csak a KTM Centrum munkatársának felügyelete alatt történhet, akinek az utasításait a próba során be kell tartani. Hozzá kell járulnod, hogy tesztútról esetleg videófelvételt készítünk.

Bizonyos esetekben a tesztmotort csak letét (készpénz, vagy tárgyi) ellenében van módunk kiadni! Erről kollégáink adnak bővebb tájékoztatást.

Az esetlegesen okozott károkért teljeskörű anyagi felelősséget kell vállalnod és a saját és örököseid nevében le kell mondanod a próbával kapcsolatban esetlegesen felmerülő kártérítési és fájdalomdíj igényről.

Jó tanácsok próbaúthoz:

  • Tudatosítsd, hogy ez nem egy örömmotorozás. Mi is imádjuk az egykerekezést, a stoppie-t, a teljes gázos kigyorsításokat és a térdkoptató hangját, de nem egy tesztúton! Önmérséklet
  • A próbaút előtt gondold át, hogy a melyek azok a tulajdonságok, amikre különösen figyelned kell. Ergonómia, futómű, fék, motorkarakterisztika, általános kezelhetőség, komfort, stb.
  • Legyél tisztában azokkal a funkciókkal, amiket ki szeretnél próbálni, például különböző üzemmódok, futóműbeállítások, gyorsváltó, stb.
  • A tesztútra kipihenten, arra a leginkább alkalmas állapotban érkezz.
  • A tesztvezetéshez szükséges okmányokat semmiképp ne felejtsd el: személyi igazolvány, lakcímkártya, vezetői engedély.

Jelentkezés tesztvezetésre

| elolvasás
| letöltés

* Ha a vásárlást a jelenlegi motorod beszámíttatásával tervezed, kérünk töltsd ki a következő űrlapot.

Motor beszámítása

Az űrlap kitöltése nem jelent semmilyen kötelezettséget egyik fél számára sem, az kizárólag az értékesítési ügymenet gyorsítását, leegyszerűsítését szolgálja. Végleges ajánlatot kizárólag személyesen és a motorkerékpár szervizünkben történt állapotfelmérését követően áll módunkban adni.
| elolvasás
KTM jármű kategóriák:   Travel   |   Naked   |   Sports tourer   |   Supermoto   |   Supersport   |   E-ride   |   Enduro   |   MX   |