×
ÚJ motorok
1290 SUPER DUKE R MY 2020

A 1290 Super Duke R levedlette a tavalyi bőrét és alóla egy még karcsúbb, eltökéltebb és fenyegetőbb hyper naked bújt elő. A teljesen megújult vázba a jól ismert 1301 cm3-es LC8 V2-es erőforrás továbbfejlesztett verziója került. A Bestia vadabb mint valaha.

Listaár*: 5 740 000 Ft
KONFIGURÁTOR
ERŐFORRÁS
Típus2 hengeres, 4 ütemű, V 75°
Hengerűrtartalom1301 cm³
Teljesítmény179 LE
Nyomaték140 Nm
Furat/löket108 mm / 71 mm
Indítás/akkumulátorÖnindító/-
Erőátvitel6 fokozat
Kenési rendszer3 olajpumpa
HűtésFolyadék hűtés
KuplungPASC™ hidraulikus működtetésű csúszókuplung
EMS/GyújtásKeihin EMS, elektronikus gázkar, 2 gyújtógyertya
CO2 kibocsátás144 g/km
Üzemanyag fogyasztás5.57 l/100 km
VÁZ
TípusChromium-Molybdenum acél csőváz
Első futóműWP USD Ø 48 mm, teljesen állítható
Hátsó futóműWP monoshock, teljesen állítható
Rugóút elöl/hátul125 mm / 140 mm
Első/hátsó fék4 dugattyús radiálisan szerelt féknyereg, 2x féktárcsa 320 mm/ 2 dugattyús féknyereg, féktárcsa 240 mm
ABSKétcsatornás Bosch 9.1 MP (dőlésszög érzékeny-ABS és supermoto mód, kikapcsolható)
Lánc525 X-gyűrűs
Fejcső szög64,8
Tengelytáv1482 +/-15mm
Szabad magasság 160 mm
Ülésmagasság 835 mm
Üzemanyag tank16 l
Tömeg (üzemanyag nélkül)189 kg

A legenda szerint ha teliholdkor Mattighofen utcáin jársz, hallani fogod a morgását. Jó, ezt lehet, hogy egy kicsit túltoltuk, de az 1301 köbcentis blokkunk akkor is legendás. Most még annál is könnyebb és erőteljesebb, mint volt és csak a bátorságodon múlik, hogy mit csinálsz vele. 

Erőforrás

If it ain't broken, don't fix it. But by all means, make it meaner! Boasting 177 hp and 140 Nm, the 1301 cc LC8, V-Twin has undergone a subtle yet impactful development. Optimized to be lighter but retaining its torquey character, this powerhouse is the benchmark of V-twin evolution. And with new engine and linkage mounts that add to the overall structure of the entire package - it quite literally is the part that holds THE BEAST together.

 

 

Blokköntvény

-

Injectors

-

 

Gearbox

 

Twin Spark Ignition

Titanium inlet valves

-

 

Cylinder heads

Pasc Clutch

-

Ride-By-Wire

Crankcase

-

Pistons

Kipufogó

 

Airbox

-  

Váz

Segédváz

-

Swingarm

Suspension

-

Front fork

-

Triple Clamp

-

Shock Absorber

-

Linkage

 

Wheels

-

Tires

-

Brakes

Handlebar

Menu switch

-

Hand Levers

-

Seats

-

Footpegs

-

Bodywork

Air intake

-

Sharp rear end

-

Tank

-

Graphics

-

Led headlight

-

TFT display

Általános információk motor próbaúthoz

Az igényeidnek legmegfelelőbb próbautat szeretnénk ajánlani, ezért kérünk, hogy figyelmesen olvasd el az alábbiakat és minél pontosabban töltsd ki az űrlapot.

A KTM kínálatában megtalálható motorok felhasználási területe rendkívül széles spektrumon mozog, csakúgy, mint az ügyfeleink felkészültsége, motorozási szokásai. Hogy csak a két végletet említsük, egész más igényei vannak egy kezdő utcai motorosnak, mint egy 20+ év tapasztalattal rendelkező terepezőnek.

Pontosan tudjuk, hogy egy tesztút mennyire fontos neked mielőtt megvásárolsz egy motort. Ezért a tesztet igyekszünk annyira rugalmasan kezelni, amennyire csak lehetséges és minden ügyfelünknek személyre szabni.

Ugyanakkor néhány korláttal is tisztában kell lenned. A motorozás veszélyes üzem! Különösen, hogy egy számodra új járművet próbálsz ki, ráadásul sok esetben a körülmények is szokatlanok.

A biztonságod érdekében ezért a tesztútra az adott kategóriában elvárható védőfelszerelések nélkül nincs lehetőség.

Naked, Supersport, Sport touring, Supermoto és Travel kategóriákban a következő védőfelszerelések kötelezőek: bukósisak, kesztyű, protektor ing, vagy protektoros motoros kabát. Javasolt: motoros csizma és protektoros motoros nadrág viselete.

Enduro, MX, E-Ride kategóriákban a következő védőfelszerelések használata kötelező: bukósisak, kesztyű, térdvédő, terepmotoros csizma, felsőtest védő protektor.Bizonyos környezeti és időjárási körülmények között nem adunk ki tesztmotort, például sötétben, vagy vizes, hideg, csúszós úton.

A tesztmotorozás csak a KTM Centrum munkatársának felügyelete alatt történhet, akinek az utasításait a próba során be kell tartani. Hozzá kell járulnod, hogy tesztútról esetleg videófelvételt készítünk.

Bizonyos esetekben a tesztmotort csak letét (készpénz, vagy tárgyi) ellenében van módunk kiadni! Erről kollégáink adnak bővebb tájékoztatást.

Az esetlegesen okozott károkért teljeskörű anyagi felelősséget kell vállalnod és a saját és örököseid nevében le kell mondanod a próbával kapcsolatban esetlegesen felmerülő kártérítési és fájdalomdíj igényről.

Jó tanácsok próbaúthoz:

  • Tudatosítsd, hogy ez nem egy örömmotorozás. Mi is imádjuk az egykerekezést, a stoppie-t, a teljes gázos kigyorsításokat és a térdkoptató hangját, de nem egy tesztúton! Önmérséklet
  • A próbaút előtt gondold át, hogy a melyek azok a tulajdonságok, amikre különösen figyelned kell. Ergonómia, futómű, fék, motorkarakterisztika, általános kezelhetőség, komfort, stb.
  • Legyél tisztában azokkal a funkciókkal, amiket ki szeretnél próbálni, például különböző üzemmódok, futóműbeállítások, gyorsváltó, stb.
  • A tesztútra kipihenten, arra a leginkább alkalmas állapotban érkezz.
  • A tesztvezetéshez szükséges okmányokat semmiképp ne felejtsd el: személyi igazolvány, lakcímkártya, vezetői engedély.

Jelentkezés tesztvezetésre

| elolvasás
| letöltés

* Ha a vásárlást a jelenlegi motorod beszámíttatásával tervezed, kérünk töltsd ki a következő űrlapot.

Motor beszámítása

Az űrlap kitöltése nem jelent semmilyen kötelezettséget egyik fél számára sem, az kizárólag az értékesítési ügymenet gyorsítását, leegyszerűsítését szolgálja. Végleges ajánlatot kizárólag személyesen és a motorkerékpár szervizünkben történt állapotfelmérését követően áll módunkban adni.
| elolvasás
KTM jármű kategóriák:   Travel   |   Naked   |   Sports tourer   |   Supermoto   |   Supersport   |   E-ride   |   Enduro   |   MX   |