×
ÚJ motorok
790 DUKE- AKCIÓ

A KTM 790 DUKE elsöprően pontos. Az a fürgeség, amit az ember egy egyhengerestől várna, társul egy iker, velős ütésével. Tűhegy pontossággal veszi a kanyarokat, büszkélkedve a teljesen új 799 köbcentis LC8c, párhuzamos ikermotorral, amit körülépítettek az egyik legkönnyebb és legkompaktabb kerettel. A KTM 790 DUKE esetében minden a gyorsaságról szól ott, ahol kell – a kanyarokban. Dinamikusan átlendül az egyik kanyarból a másikba, beemelve az embert a történések szívébe az oldalvonal helyett.

Listaár*: 2 739 000 Ft
Eredeti ár: 3 080 000 Ft
KONFIGURÁTOR
ERŐFORRÁS
Típus2 hengeres, soros, 4 ütemű
Hengerűrtartalom799 cm³
Teljesítmény104 LE
Nyomaték87 Nm
Furat/löket88 mm/ 65.7 mm
Indítás/akkumulátorÖnindító/-
Erőátvitel6 fokozat
HűtésFolyadék hűtés
KuplungPASC™ csúszókuplung, mechanikus
EMS/GyújtásBosch EMS, RBW, elektronikus gázkar
CO2 kibocsátás103 g/km
Üzemanyag fogyasztás4.4 l/100 km
VÁZ
TípusChromium-Molybdenum acélváz, motorblokk mint teherviselő elem
Első futóműWP Apex USD Ø 43 mm
Hátsó futóműWP Apex monoshock, állítható előfeszítéssel
Rugóút elöl/hátul140 mm/ 150 mm
Első/hátsó fék4 dugattyús radiálisan szerelt féknyereg, 300 mm/ 1 dugattyús féknyereg, 240 mm
ABS Bosch 9.1 MP (Supermoto mód, kikapcsolható)
Lánc520 X-gyűrűs
Fejcső szög 66 °
Tengelytáv1475mm
Szabad magasság186 mm
Ülésmagasság825 mm
Üzemanyag tank14 l
Tömeg (üzemanyag nélkül)169 kg

Erőforrás

 

Cylinder Head

-

Balancer Shafts

-

Cylinders

-

Pistons

 

Crankcase

-

Pasc Clutch

-

Oil Circulation

 

Ride By Wire

-

Exhaust

Airfilter

-

Frame

 

 

Subframe

-

Swingarm

-

Wheels

-

Tires

-

Front fork

-

Rear Shock

-

Steering Damper

 

Triple Clamps

-

Brakes

 

Handlebar

-

Footpegs

-

Seats

-

TFT Dashboard

 

Led lights

-

Software and Electronics

-

Ride modes

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Általános információk motor próbaúthoz

Az igényeidnek legmegfelelőbb próbautat szeretnénk ajánlani, ezért kérünk, hogy figyelmesen olvasd el az alábbiakat és minél pontosabban töltsd ki az űrlapot.

A KTM kínálatában megtalálható motorok felhasználási területe rendkívül széles spektrumon mozog, csakúgy, mint az ügyfeleink felkészültsége, motorozási szokásai. Hogy csak a két végletet említsük, egész más igényei vannak egy kezdő utcai motorosnak, mint egy 20+ év tapasztalattal rendelkező terepezőnek.

Pontosan tudjuk, hogy egy tesztút mennyire fontos neked mielőtt megvásárolsz egy motort. Ezért a tesztet igyekszünk annyira rugalmasan kezelni, amennyire csak lehetséges és minden ügyfelünknek személyre szabni.

Ugyanakkor néhány korláttal is tisztában kell lenned. A motorozás veszélyes üzem! Különösen, hogy egy számodra új járművet próbálsz ki, ráadásul sok esetben a körülmények is szokatlanok.

A biztonságod érdekében ezért a tesztútra az adott kategóriában elvárható védőfelszerelések nélkül nincs lehetőség.

Naked, Supersport, Sport touring, Supermoto és Travel kategóriákban a következő védőfelszerelések kötelezőek: bukósisak, kesztyű, protektor ing, vagy protektoros motoros kabát. Javasolt: motoros csizma és protektoros motoros nadrág viselete.

Enduro, MX, E-Ride kategóriákban a következő védőfelszerelések használata kötelező: bukósisak, kesztyű, térdvédő, terepmotoros csizma, felsőtest védő protektor.Bizonyos környezeti és időjárási körülmények között nem adunk ki tesztmotort, például sötétben, vagy vizes, hideg, csúszós úton.

A tesztmotorozás csak a KTM Centrum munkatársának felügyelete alatt történhet, akinek az utasításait a próba során be kell tartani. Hozzá kell járulnod, hogy tesztútról esetleg videófelvételt készítünk.

Bizonyos esetekben a tesztmotort csak letét (készpénz, vagy tárgyi) ellenében van módunk kiadni! Erről kollégáink adnak bővebb tájékoztatást.

Az esetlegesen okozott károkért teljeskörű anyagi felelősséget kell vállalnod és a saját és örököseid nevében le kell mondanod a próbával kapcsolatban esetlegesen felmerülő kártérítési és fájdalomdíj igényről.

Jó tanácsok próbaúthoz:

  • Tudatosítsd, hogy ez nem egy örömmotorozás. Mi is imádjuk az egykerekezést, a stoppie-t, a teljes gázos kigyorsításokat és a térdkoptató hangját, de nem egy tesztúton! Önmérséklet
  • A próbaút előtt gondold át, hogy a melyek azok a tulajdonságok, amikre különösen figyelned kell. Ergonómia, futómű, fék, motorkarakterisztika, általános kezelhetőség, komfort, stb.
  • Legyél tisztában azokkal a funkciókkal, amiket ki szeretnél próbálni, például különböző üzemmódok, futóműbeállítások, gyorsváltó, stb.
  • A tesztútra kipihenten, arra a leginkább alkalmas állapotban érkezz.
  • A tesztvezetéshez szükséges okmányokat semmiképp ne felejtsd el: személyi igazolvány, lakcímkártya, vezetői engedély.

Jelentkezés tesztvezetésre

| elolvasás
| letöltés

* Ha a vásárlást a jelenlegi motorod beszámíttatásával tervezed, kérünk töltsd ki a következő űrlapot.

Motor beszámítása

Az űrlap kitöltése nem jelent semmilyen kötelezettséget egyik fél számára sem, az kizárólag az értékesítési ügymenet gyorsítását, leegyszerűsítését szolgálja. Végleges ajánlatot kizárólag személyesen és a motorkerékpár szervizünkben történt állapotfelmérését követően áll módunkban adni.
| elolvasás
KTM jármű kategóriák:   Travel   |   Naked   |   Sports tourer   |   Supermoto   |   Supersport   |   E-ride   |   Enduro   |   MX   |