Ugyanolyan fürge, csak nagyobbat üt. A 890 Duke R mindent tud amit a 790-ben imádtunk, de még rátesz egy lapáttal. Ez egy kompromisszumoktól mentes középkategóriás csupasz motor, ami egyaránt jól érzi magát kanyargós hegyi utakon, vagy akár a versenypályán. Erősebb, feszesebb, nyomatékosabb, egyszóval duke-abb, mint eddig bármilyen soros kéthengeres.
ERŐFORRÁS | |
---|---|
Típus | 2 hengeres, soros, 4 ütemű |
Hengerűrtartalom | 890 cm³ |
Teljesítmény | 121 LE |
Nyomaték | 99 Nm |
Furat/löket | 90.7 mm/68.8 mm |
Indítás/akkumulátor | önindító |
Erőátvitel | 6 fokozat |
Kenési rendszer | 2 olajpumpa |
Hűtés | Folyadék hűtés |
Kuplung | PASC™ csúszókuplung, mechanikus |
EMS/Gyújtás | Bosch EMS, RBW, elektronikus gázkar |
CO2 kibocsátás | 110g/km |
Üzemanyag fogyasztás | 4,74l/100km |
VÁZ | |
---|---|
Típus | Chromium-Molybdenum acélváz, motorblokk mint teherviselő elem |
Első futómű | WP Apex, 43mm, teljesen állítható |
Hátsó futómű | WP Apex, teljesen állítható |
Rugóút elöl/hátul | 140mm / 150 mm |
Első/hátsó fék | Brembo Stylema 4 dugattyús radiálisan szerelt féknyereg, féktárcsa 320 mm/ 1 dugattyús féknyereg, féktárcsa 240 mm |
ABS | Kétcsatornás Bosch 9.1 MP (dőlésszög érzékeny-ABS és supermoto mód, kikapcsolható) |
Lánc | 520 X-gyűrűs |
Fejcső szög | 65.7 ° |
Tengelytáv | 1475mm |
Szabad magasság | 206mm |
Ülésmagasság | 834 mm |
Üzemanyag tank | 14 l |
Tömeg (üzemanyag nélkül) | 166 kg |
A helyet a középkategóriás csupasz motorok küzdőterén a kompakt, de izmos sorkettes biztosítja a 890 Duke R számára. A 790-es nagyobb hengerűrtartalmú, erősebb és nyomatékosabb verziója ki mer állni a kategória legelvetemültebbkeivel is.
Erőforrás és kipufogó
-
Általános információk motor próbaúthoz
Az igényeidnek legmegfelelőbb próbautat szeretnénk ajánlani, ezért kérünk, hogy figyelmesen olvasd el az alábbiakat és minél pontosabban töltsd ki az űrlapot.
A KTM kínálatában megtalálható motorok felhasználási területe rendkívül széles spektrumon mozog, csakúgy, mint az ügyfeleink felkészültsége, motorozási szokásai. Hogy csak a két végletet említsük, egész más igényei vannak egy kezdő utcai motorosnak, mint egy 20+ év tapasztalattal rendelkező terepezőnek.
Pontosan tudjuk, hogy egy tesztút mennyire fontos neked mielőtt megvásárolsz egy motort. Ezért a tesztet igyekszünk annyira rugalmasan kezelni, amennyire csak lehetséges és minden ügyfelünknek személyre szabni.
Ugyanakkor néhány korláttal is tisztában kell lenned. A motorozás veszélyes üzem! Különösen, hogy egy számodra új járművet próbálsz ki, ráadásul sok esetben a körülmények is szokatlanok.
A biztonságod érdekében ezért a tesztútra az adott kategóriában elvárható védőfelszerelések nélkül nincs lehetőség.
Naked, Supersport, Sport touring, Supermoto és Travel kategóriákban a következő védőfelszerelések kötelezőek: bukósisak, kesztyű, protektor ing, vagy protektoros motoros kabát. Javasolt: motoros csizma és protektoros motoros nadrág viselete.
Enduro, MX, E-Ride kategóriákban a következő védőfelszerelések használata kötelező: bukósisak, kesztyű, térdvédő, terepmotoros csizma, felsőtest védő protektor.Bizonyos környezeti és időjárási körülmények között nem adunk ki tesztmotort, például sötétben, vagy vizes, hideg, csúszós úton.
A tesztmotorozás csak a KTM Centrum munkatársának felügyelete alatt történhet, akinek az utasításait a próba során be kell tartani. Hozzá kell járulnod, hogy tesztútról esetleg videófelvételt készítünk.
Bizonyos esetekben a tesztmotort csak letét (készpénz, vagy tárgyi) ellenében van módunk kiadni! Erről kollégáink adnak bővebb tájékoztatást.
Az esetlegesen okozott károkért teljeskörű anyagi felelősséget kell vállalnod és a saját és örököseid nevében le kell mondanod a próbával kapcsolatban esetlegesen felmerülő kártérítési és fájdalomdíj igényről.
Jó tanácsok próbaúthoz:
- Tudatosítsd, hogy ez nem egy örömmotorozás. Mi is imádjuk az egykerekezést, a stoppie-t, a teljes gázos kigyorsításokat és a térdkoptató hangját, de nem egy tesztúton! Önmérséklet
- A próbaút előtt gondold át, hogy a melyek azok a tulajdonságok, amikre különösen figyelned kell. Ergonómia, futómű, fék, motorkarakterisztika, általános kezelhetőség, komfort, stb.
- Legyél tisztában azokkal a funkciókkal, amiket ki szeretnél próbálni, például különböző üzemmódok, futóműbeállítások, gyorsváltó, stb.
- A tesztútra kipihenten, arra a leginkább alkalmas állapotban érkezz.
- A tesztvezetéshez szükséges okmányokat semmiképp ne felejtsd el: személyi igazolvány, lakcímkártya, vezetői engedély.
Jelentkezés tesztvezetésre
* Ha a vásárlást a jelenlegi motorod beszámíttatásával tervezed, kérünk töltsd ki a következő űrlapot.