ÚJ motorok
1290 SUPER DUKE GT - 2021

A 2019-es KTM 1290 SUPER DUKE GT a már bizonyított GT modell hosszútávú teljesítményével rendelkezik és még fel is erősíti azt további tökéletesítésekkel. Ugyanaz az őrült kombináció, ami a SUPER DUKE GT-nek volt sajátja: a THE BEAST csillagközi V-ikerjének teljesítményével és azzal a kényelemmel és felszereltséggel, ami egy egésznapra szükséges, két feltöltéssel – most azonban kiegészülve további bővítésekkel, finomításokkal és új jellemzőkkel, melyek tovább fokozzák a teljesítményt, miközben gyarapítják hosszútávú vadászó képességét.

Listaár*: 6 490 000 Ft
KONFIGURÁTOR
ERŐFORRÁS
Típus2 hengeres, 4 ütemű, V 75°
Hengerűrtartalom1301 cm³
Teljesítmény175 LE
Nyomaték141 Nm
Furat/löket108 mm / 71 mm
Indítás/akkumulátorÖnindító/-
Erőátvitel6 fokozat
HűtésFolyadék hűtés
KuplungPASC™ hidraulikus működtetésű csúszókuplung
EMS/GyújtásKeihin EMS, elektronikus gázkar, tempomat, 2 gyújtógyertya
CO2 kibocsátás139 g/km
Üzemanyag fogyasztás5,99 l/100 km
VÁZ
TípusChromium-Molybdenum acélváz
Első futóműWP félaktív futómű USD, Ø 48 mm
Hátsó futóműWP monoshock félaktív futómű
Rugóút elöl/hátul125 mm / 156 mm
Első/hátsó fék4 dugattyús radiálisan szerelt féknyereg, 2x féktárcsa 320 mm/ 2 dugattyús féknyereg, féktárcsa 240 mm
ABSBosch 9ME kombinált ABS (dőlésszög érzékeny-ABS és supermoto mód, kikapcsolható)
Lánc525 X-gyűrűs (5/8 x 5/16)
Fejcső szög 65.1 °
Szabad magasság141 mm
Ülésmagasság835 mm
Üzemanyag tank23.0 l
Tömeg (üzemanyag nélkül)209 kg

Erőforrás

Cylinder Head

Mapping

-

Crankshaft

Twin Ignition

Ride-By-Wire

-

Slipper Clutch

-

Pistons

-

Exhaust

Frame

 

Subframe

-

Swingarm

-

Suspension

-

Steering Damper

Wheels

-

Brakes

-

Fuel Tank

Handlebar

-

Mode Switch

-

Heated Grips

-

Footpegs

-

Windshield

-

Bodywork

-

Led Cornering Lights

-

Integrated Pannier Mounting

-

Dashboard

-

Sofrware Electronics

-

MSC With C-ABS

-

TPMS

-

Supermoto Mode

-

ATIR

-

MTC

-

Quickshifter+

-

Cruise control

-

 

Általános információk motor próbaúthoz

Az igényeidnek legmegfelelőbb próbautat szeretnénk ajánlani, ezért kérünk, hogy figyelmesen olvasd el az alábbiakat és minél pontosabban töltsd ki az űrlapot.

A KTM kínálatában megtalálható motorok felhasználási területe rendkívül széles spektrumon mozog, csakúgy, mint az ügyfeleink felkészültsége, motorozási szokásai. Hogy csak a két végletet említsük, egész más igényei vannak egy kezdő utcai motorosnak, mint egy 20+ év tapasztalattal rendelkező terepezőnek.

Pontosan tudjuk, hogy egy tesztút mennyire fontos neked mielőtt megvásárolsz egy motort. Ezért a tesztet igyekszünk annyira rugalmasan kezelni, amennyire csak lehetséges és minden ügyfelünknek személyre szabni.

Ugyanakkor néhány korláttal is tisztában kell lenned. A motorozás veszélyes üzem! Különösen, hogy egy számodra új járművet próbálsz ki, ráadásul sok esetben a körülmények is szokatlanok.

A biztonságod érdekében ezért a tesztútra az adott kategóriában elvárható védőfelszerelések nélkül nincs lehetőség.

Naked, Supersport, Sport touring, Supermoto és Travel kategóriákban a következő védőfelszerelések kötelezőek: bukósisak, kesztyű, protektor ing, vagy protektoros motoros kabát. Javasolt: motoros csizma és protektoros motoros nadrág viselete.

Enduro, MX, E-Ride kategóriákban a következő védőfelszerelések használata kötelező: bukósisak, kesztyű, térdvédő, terepmotoros csizma, felsőtest védő protektor.Bizonyos környezeti és időjárási körülmények között nem adunk ki tesztmotort, például sötétben, vagy vizes, hideg, csúszós úton.

A tesztmotorozás csak a KTM Centrum munkatársának felügyelete alatt történhet, akinek az utasításait a próba során be kell tartani. Hozzá kell járulnod, hogy tesztútról esetleg videófelvételt készítünk.

Bizonyos esetekben a tesztmotort csak letét (készpénz, vagy tárgyi) ellenében van módunk kiadni! Erről kollégáink adnak bővebb tájékoztatást.

Az esetlegesen okozott károkért teljeskörű anyagi felelősséget kell vállalnod és a saját és örököseid nevében le kell mondanod a próbával kapcsolatban esetlegesen felmerülő kártérítési és fájdalomdíj igényről.

Jó tanácsok próbaúthoz:

  • Tudatosítsd, hogy ez nem egy örömmotorozás. Mi is imádjuk az egykerekezést, a stoppie-t, a teljes gázos kigyorsításokat és a térdkoptató hangját, de nem egy tesztúton! Önmérséklet
  • A próbaút előtt gondold át, hogy a melyek azok a tulajdonságok, amikre különösen figyelned kell. Ergonómia, futómű, fék, motorkarakterisztika, általános kezelhetőség, komfort, stb.
  • Legyél tisztában azokkal a funkciókkal, amiket ki szeretnél próbálni, például különböző üzemmódok, futóműbeállítások, gyorsváltó, stb.
  • A tesztútra kipihenten, arra a leginkább alkalmas állapotban érkezz.
  • A tesztvezetéshez szükséges okmányokat semmiképp ne felejtsd el: személyi igazolvány, lakcímkártya, vezetői engedély.

Jelentkezés tesztvezetésre

Minden *-gal jelölt adat megadása kötelező!

| elolvasás
| letöltés

Ha a vásárlást a jelenlegi motorod beszámíttatásával tervezed, kérünk töltsd ki BESZÁMÍTÁS fülön megtalálható űrlapot.

Motor beszámítása

Az űrlap kitöltése nem jelent semmilyen kötelezettséget egyik fél számára sem, az kizárólag az értékesítési ügymenet gyorsítását, leegyszerűsítését szolgálja. Végleges ajánlatot kizárólag személyesen és a motorkerékpár szervizünkben történt állapotfelmérését követően áll módunkban adni.

Minden *-gal jelölt adat megadása kötelező!

| elolvasás
KTM jármű kategóriák:   Travel   |   Naked   |   Sports tourer   |   Supermoto   |   Enduro   |   MX   |