ÚJ motorok
1290 SUPER DUKE GT

A 2019-es KTM 1290 SUPER DUKE GT a már bizonyított GT modell hosszútávú teljesítményével rendelkezik és még fel is erősíti azt további tökéletesítésekkel. Ugyanaz az őrült kombináció, ami a SUPER DUKE GT-nek volt sajátja: a THE BEAST csillagközi V-ikerjének teljesítményével és azzal a kényelemmel és felszereltséggel, ami egy egésznapra szükséges, két feltöltéssel – most azonban kiegészülve további bővítésekkel, finomításokkal és új jellemzőkkel, melyek tovább fokozzák a teljesítményt, miközben gyarapítják hosszútávú vadászó képességét.

Listaár*: 6 040 000 Ft
KONFIGURÁTOR
ERŐFORRÁS
Típus2 hengeres, 4 ütemű, V 75°
Hengerűrtartalom1301 cm³
Teljesítmény173 LE
Nyomaték141 Nm
Furat/löket108 mm / 71 mm
Indítás/akkumulátorÖnindító/-
Erőátvitel6 fokozat
HűtésFolyadék hűtés
KuplungPASC™ hidraulikus működtetésű csúszókuplung
EMS/GyújtásKeihin EMS, elektronikus gázkar, tempomat, 2 gyújtógyertya
CO2 kibocsátás139 g/km
Üzemanyag fogyasztás5,99 l/100 km
VÁZ
TípusChromium-Molybdenum acélváz
Első futóműWP félaktív futómű USD, Ø 48 mm
Hátsó futóműWP monoshock félaktív futómű
Rugóút elöl/hátul125 mm / 156 mm
Első/hátsó fék4 dugattyús radiálisan szerelt féknyereg, 2x féktárcsa 320 mm/ 2 dugattyús féknyereg, féktárcsa 240 mm
ABSBosch 9ME kombinált ABS (dőlésszög érzékeny-ABS és supermoto mód, kikapcsolható)
Lánc525 X-gyűrűs (5/8 x 5/16)
Fejcső szög 65.1 °
Szabad magasság141 mm
Ülésmagasság835 mm
Üzemanyag tank23.0 l
Tömeg (üzemanyag nélkül)209 kg

Erőforrás

Cylinder Head

Mapping

-

Crankshaft

Twin Ignition

Ride-By-Wire

-

Slipper Clutch

-

Pistons

-

Exhaust

Frame

 

Subframe

-

Swingarm

-

Suspension

-

Steering Damper

Wheels

-

Brakes

-

Fuel Tank

Handlebar

-

Mode Switch

-

Heated Grips

-

Footpegs

-

Windshield

-

Bodywork

-

Led Cornering Lights

-

Integrated Pannier Mounting

-

Dashboard

-

Sofrware Electronics

-

MSC With C-ABS

-

TPMS

-

Supermoto Mode

-

ATIR

-

MTC

-

Quickshifter+

-

Cruise control

-

 

Általános információk motor próbaúthoz

Az igényeidnek legmegfelelőbb próbautat szeretnénk ajánlani, ezért kérünk, hogy figyelmesen olvasd el az alábbiakat és minél pontosabban töltsd ki az űrlapot.

A KTM kínálatában megtalálható motorok felhasználási területe rendkívül széles spektrumon mozog, csakúgy, mint az ügyfeleink felkészültsége, motorozási szokásai. Hogy csak a két végletet említsük, egész más igényei vannak egy kezdő utcai motorosnak, mint egy 20+ év tapasztalattal rendelkező terepezőnek.

Pontosan tudjuk, hogy egy tesztút mennyire fontos neked mielőtt megvásárolsz egy motort. Ezért a tesztet igyekszünk annyira rugalmasan kezelni, amennyire csak lehetséges és minden ügyfelünknek személyre szabni.

Ugyanakkor néhány korláttal is tisztában kell lenned. A motorozás veszélyes üzem! Különösen, hogy egy számodra új járművet próbálsz ki, ráadásul sok esetben a körülmények is szokatlanok.

A biztonságod érdekében ezért a tesztútra az adott kategóriában elvárható védőfelszerelések nélkül nincs lehetőség.

Naked, Supersport, Sport touring, Supermoto és Travel kategóriákban a következő védőfelszerelések kötelezőek: bukósisak, kesztyű, protektor ing, vagy protektoros motoros kabát. Javasolt: motoros csizma és protektoros motoros nadrág viselete.

Enduro, MX, E-Ride kategóriákban a következő védőfelszerelések használata kötelező: bukósisak, kesztyű, térdvédő, terepmotoros csizma, felsőtest védő protektor.Bizonyos környezeti és időjárási körülmények között nem adunk ki tesztmotort, például sötétben, vagy vizes, hideg, csúszós úton.

A tesztmotorozás csak a KTM Centrum munkatársának felügyelete alatt történhet, akinek az utasításait a próba során be kell tartani. Hozzá kell járulnod, hogy tesztútról esetleg videófelvételt készítünk.

Bizonyos esetekben a tesztmotort csak letét (készpénz, vagy tárgyi) ellenében van módunk kiadni! Erről kollégáink adnak bővebb tájékoztatást.

Az esetlegesen okozott károkért teljeskörű anyagi felelősséget kell vállalnod és a saját és örököseid nevében le kell mondanod a próbával kapcsolatban esetlegesen felmerülő kártérítési és fájdalomdíj igényről.

Jó tanácsok próbaúthoz:

  • Tudatosítsd, hogy ez nem egy örömmotorozás. Mi is imádjuk az egykerekezést, a stoppie-t, a teljes gázos kigyorsításokat és a térdkoptató hangját, de nem egy tesztúton! Önmérséklet
  • A próbaút előtt gondold át, hogy a melyek azok a tulajdonságok, amikre különösen figyelned kell. Ergonómia, futómű, fék, motorkarakterisztika, általános kezelhetőség, komfort, stb.
  • Legyél tisztában azokkal a funkciókkal, amiket ki szeretnél próbálni, például különböző üzemmódok, futóműbeállítások, gyorsváltó, stb.
  • A tesztútra kipihenten, arra a leginkább alkalmas állapotban érkezz.
  • A tesztvezetéshez szükséges okmányokat semmiképp ne felejtsd el: személyi igazolvány, lakcímkártya, vezetői engedély.

Jelentkezés tesztvezetésre

| elolvasás
| letöltés

* Ha a vásárlást a jelenlegi motorod beszámíttatásával tervezed, kérünk töltsd ki a következő űrlapot.

Motor beszámítása

Az űrlap kitöltése nem jelent semmilyen kötelezettséget egyik fél számára sem, az kizárólag az értékesítési ügymenet gyorsítását, leegyszerűsítését szolgálja. Végleges ajánlatot kizárólag személyesen és a motorkerékpár szervizünkben történt állapotfelmérését követően áll módunkban adni.
| elolvasás
KTM jármű kategóriák:   Travel   |   Naked   |   Sports tourer   |   Supermoto   |   Supersport   |   E-ride   |   Enduro   |   MX   |