ÚJ motorok
690 SMC R - 2021

A KTM 690 SMC megemeli a mércét az utcai huligánok számára. Az átdolgozott keretet és dizájnt kiegészítették a legújabb 690 LC4-es motorral és egy frissített elektronikával; így ha ki akarod mutatni aszfaltcsúszkáló tehetséged hegyi utakon, vagy a pályán, átdriftelsz a jövőbe széles vigyorral az arcodon és áramló adrenalinnal az ereidben. A kezelhetőség kiegészült a teljes mértékben állítható WP APEX felfüggesztéssel, így csak az útra kell figyelni és a gázkart a stopperra tekerni.

Listaár*: 3 790 000 Ft
KONFIGURÁTOR
ERŐFORRÁS
Típus1 hengeres, 4 ütemű
Hengerűrtartalom693 cm³
Teljesítmény74 LE
Nyomaték73.5 Nm
Furat/löket105 mm / 80 mm
Indítás/akkumulátorÖnindító/-
Erőátvitel6 fokozat
Kenési rendszer2 olajpumpa
HűtésFolyadék hűtés
KuplungPASC™ hidraulikus működtetésű csúszókuplung
EMS/GyújtásKeihin EMS, RBW - elektronikus gázkar, 2 gyújtógyertya
CO2 kibocsátás90 g/km
Üzemanyag fogyasztás3.87 l/100 km
VÁZ
TípusChromium-Molybdenum acélváz
Első futóműWP Apex USD Ø 48 mm
Hátsó futóműWP Apex rugóstag, Pro-Lever himbarendszer
Rugóút elöl/hátul215 mm / 240 mm
Első/hátsó fék4 dugattyús radiálisan szerelt féknyereg, 2x féktárcsa 320 mm/ 1 dugattyús féknyereg, féktárcsa 240 mm
ABSBosch 9.1 MP (dőlésszög érzékeny-ABS és supermoto mód, kikapcsolható)
LáncX-gyűrűs 5/8 x 1/4
Fejcső szög63.6 °
Ülésmagasság890 mm
Üzemanyag tank13.5 l
Tömeg (üzemanyag nélkül)147 kg

Erőforrás

Cylinder head

Resonator Chamber

-

Balancer Shaft

Piston

-

Conrods

-

Pasc Clutch

-

Gearbox

-

Ride-By-Wire

Exhaust

-

Airbox

-

Frame

Subframe

-

Swingarm

-

Triple Clamp

Front Fork

-

Rear Shock

-

Wheels Tyres

-

Brakes

-

Fuel Tank

-

Handlebar

Footpegs

-

Seat

-

Bodywork Graphics

-

Software Electronics

-

Ride Modes

-

MTC

-

Quickshifter+

-

Cornering ABS

-

 

 

 

Általános információk motor próbaúthoz

Az igényeidnek legmegfelelőbb próbautat szeretnénk ajánlani, ezért kérünk, hogy figyelmesen olvasd el az alábbiakat és minél pontosabban töltsd ki az űrlapot.

A KTM kínálatában megtalálható motorok felhasználási területe rendkívül széles spektrumon mozog, csakúgy, mint az ügyfeleink felkészültsége, motorozási szokásai. Hogy csak a két végletet említsük, egész más igényei vannak egy kezdő utcai motorosnak, mint egy 20+ év tapasztalattal rendelkező terepezőnek.

Pontosan tudjuk, hogy egy tesztút mennyire fontos neked mielőtt megvásárolsz egy motort. Ezért a tesztet igyekszünk annyira rugalmasan kezelni, amennyire csak lehetséges és minden ügyfelünknek személyre szabni.

Ugyanakkor néhány korláttal is tisztában kell lenned. A motorozás veszélyes üzem! Különösen, hogy egy számodra új járművet próbálsz ki, ráadásul sok esetben a körülmények is szokatlanok.

A biztonságod érdekében ezért a tesztútra az adott kategóriában elvárható védőfelszerelések nélkül nincs lehetőség.

Naked, Supersport, Sport touring, Supermoto és Travel kategóriákban a következő védőfelszerelések kötelezőek: bukósisak, kesztyű, protektor ing, vagy protektoros motoros kabát. Javasolt: motoros csizma és protektoros motoros nadrág viselete.

Enduro, MX, E-Ride kategóriákban a következő védőfelszerelések használata kötelező: bukósisak, kesztyű, térdvédő, terepmotoros csizma, felsőtest védő protektor.Bizonyos környezeti és időjárási körülmények között nem adunk ki tesztmotort, például sötétben, vagy vizes, hideg, csúszós úton.

A tesztmotorozás csak a KTM Centrum munkatársának felügyelete alatt történhet, akinek az utasításait a próba során be kell tartani. Hozzá kell járulnod, hogy tesztútról esetleg videófelvételt készítünk.

Bizonyos esetekben a tesztmotort csak letét (készpénz, vagy tárgyi) ellenében van módunk kiadni! Erről kollégáink adnak bővebb tájékoztatást.

Az esetlegesen okozott károkért teljeskörű anyagi felelősséget kell vállalnod és a saját és örököseid nevében le kell mondanod a próbával kapcsolatban esetlegesen felmerülő kártérítési és fájdalomdíj igényről.

Jó tanácsok próbaúthoz:

  • Tudatosítsd, hogy ez nem egy örömmotorozás. Mi is imádjuk az egykerekezést, a stoppie-t, a teljes gázos kigyorsításokat és a térdkoptató hangját, de nem egy tesztúton! Önmérséklet
  • A próbaút előtt gondold át, hogy a melyek azok a tulajdonságok, amikre különösen figyelned kell. Ergonómia, futómű, fék, motorkarakterisztika, általános kezelhetőség, komfort, stb.
  • Legyél tisztában azokkal a funkciókkal, amiket ki szeretnél próbálni, például különböző üzemmódok, futóműbeállítások, gyorsváltó, stb.
  • A tesztútra kipihenten, arra a leginkább alkalmas állapotban érkezz.
  • A tesztvezetéshez szükséges okmányokat semmiképp ne felejtsd el: személyi igazolvány, lakcímkártya, vezetői engedély.

Jelentkezés tesztvezetésre

Minden *-gal jelölt adat megadása kötelező!

| elolvasás
| letöltés

Ha a vásárlást a jelenlegi motorod beszámíttatásával tervezed, kérünk töltsd ki BESZÁMÍTÁS fülön megtalálható űrlapot.

Motor beszámítása

Az űrlap kitöltése nem jelent semmilyen kötelezettséget egyik fél számára sem, az kizárólag az értékesítési ügymenet gyorsítását, leegyszerűsítését szolgálja. Végleges ajánlatot kizárólag személyesen és a motorkerékpár szervizünkben történt állapotfelmérését követően áll módunkban adni.

Minden *-gal jelölt adat megadása kötelező!

| elolvasás
KTM jármű kategóriák:   Travel   |   Naked   |   Sports tourer   |   Supermoto   |   Enduro   |   MX   |