ÚJ motorok
690 SMC R- AKCIÓ!

A KTM 690 SMC megemeli a mércét az utcai huligánok számára. Az átdolgozott keretet és dizájnt kiegészítették a legújabb 690 LC4-es motorral és egy frissített elektronikával; így ha ki akarod mutatni aszfaltcsúszkáló tehetséged hegyi utakon, vagy a pályán, átdriftelsz a jövőbe széles vigyorral az arcodon és áramló adrenalinnal az ereidben. A kezelhetőség kiegészült a teljes mértékben állítható WP APEX felfüggesztéssel, így csak az útra kell figyelni és a gázkart a stopperra tekerni.

Listaár*: 2 989 000 Ft
Eredeti ár: 3 440 000 Ft
KONFIGURÁTOR
ERŐFORRÁS
Típus1 hengeres, 4 ütemű
Hengerűrtartalom693 cm³
Teljesítmény74 LE
Nyomaték73.5 Nm
Furat/löket105 mm / 80 mm
Indítás/akkumulátorÖnindító/-
Erőátvitel6 fokozat
Kenési rendszer2 olajpumpa
HűtésFolyadék hűtés
KuplungPASC™ hidraulikus működtetésű csúszókuplung
EMS/GyújtásKeihin EMS, RBW - elektronikus gázkar, 2 gyújtógyertya
CO2 kibocsátás90 g/km
Üzemanyag fogyasztás3.87 l/100 km
VÁZ
TípusChromium-Molybdenum acélváz
Első futóműWP Apex USD Ø 48 mm
Hátsó futóműWP Apex rugóstag, Pro-Lever himbarendszer
Rugóút elöl/hátul215 mm / 240 mm
Első/hátsó fék4 dugattyús radiálisan szerelt féknyereg, 2x féktárcsa 320 mm/ 1 dugattyús féknyereg, féktárcsa 240 mm
ABSBosch 9.1 MP (dőlésszög érzékeny-ABS és supermoto mód, kikapcsolható)
LáncX-gyűrűs 5/8 x 1/4
Fejcső szög63.6 °
Ülésmagasság890 mm
Üzemanyag tank13.5 l
Tömeg (üzemanyag nélkül)147 kg

Erőforrás

Cylinder head

Resonator Chamber

-

Balancer Shaft

Piston

-

Conrods

-

Pasc Clutch

-

Gearbox

-

Ride-By-Wire

Exhaust

-

Airbox

-

Frame

Subframe

-

Swingarm

-

Triple Clamp

Front Fork

-

Rear Shock

-

Wheels Tyres

-

Brakes

-

Fuel Tank

-

Handlebar

Footpegs

-

Seat

-

Bodywork Graphics

-

Software Electronics

-

Ride Modes

-

MTC

-

Quickshifter+

-

Cornering ABS

-

 

 

 

Általános információk motor próbaúthoz

Az igényeidnek legmegfelelőbb próbautat szeretnénk ajánlani, ezért kérünk, hogy figyelmesen olvasd el az alábbiakat és minél pontosabban töltsd ki az űrlapot.

A KTM kínálatában megtalálható motorok felhasználási területe rendkívül széles spektrumon mozog, csakúgy, mint az ügyfeleink felkészültsége, motorozási szokásai. Hogy csak a két végletet említsük, egész más igényei vannak egy kezdő utcai motorosnak, mint egy 20+ év tapasztalattal rendelkező terepezőnek.

Pontosan tudjuk, hogy egy tesztút mennyire fontos neked mielőtt megvásárolsz egy motort. Ezért a tesztet igyekszünk annyira rugalmasan kezelni, amennyire csak lehetséges és minden ügyfelünknek személyre szabni.

Ugyanakkor néhány korláttal is tisztában kell lenned. A motorozás veszélyes üzem! Különösen, hogy egy számodra új járművet próbálsz ki, ráadásul sok esetben a körülmények is szokatlanok.

A biztonságod érdekében ezért a tesztútra az adott kategóriában elvárható védőfelszerelések nélkül nincs lehetőség.

Naked, Supersport, Sport touring, Supermoto és Travel kategóriákban a következő védőfelszerelések kötelezőek: bukósisak, kesztyű, protektor ing, vagy protektoros motoros kabát. Javasolt: motoros csizma és protektoros motoros nadrág viselete.

Enduro, MX, E-Ride kategóriákban a következő védőfelszerelések használata kötelező: bukósisak, kesztyű, térdvédő, terepmotoros csizma, felsőtest védő protektor.Bizonyos környezeti és időjárási körülmények között nem adunk ki tesztmotort, például sötétben, vagy vizes, hideg, csúszós úton.

A tesztmotorozás csak a KTM Centrum munkatársának felügyelete alatt történhet, akinek az utasításait a próba során be kell tartani. Hozzá kell járulnod, hogy tesztútról esetleg videófelvételt készítünk.

Bizonyos esetekben a tesztmotort csak letét (készpénz, vagy tárgyi) ellenében van módunk kiadni! Erről kollégáink adnak bővebb tájékoztatást.

Az esetlegesen okozott károkért teljeskörű anyagi felelősséget kell vállalnod és a saját és örököseid nevében le kell mondanod a próbával kapcsolatban esetlegesen felmerülő kártérítési és fájdalomdíj igényről.

Jó tanácsok próbaúthoz:

  • Tudatosítsd, hogy ez nem egy örömmotorozás. Mi is imádjuk az egykerekezést, a stoppie-t, a teljes gázos kigyorsításokat és a térdkoptató hangját, de nem egy tesztúton! Önmérséklet
  • A próbaút előtt gondold át, hogy a melyek azok a tulajdonságok, amikre különösen figyelned kell. Ergonómia, futómű, fék, motorkarakterisztika, általános kezelhetőség, komfort, stb.
  • Legyél tisztában azokkal a funkciókkal, amiket ki szeretnél próbálni, például különböző üzemmódok, futóműbeállítások, gyorsváltó, stb.
  • A tesztútra kipihenten, arra a leginkább alkalmas állapotban érkezz.
  • A tesztvezetéshez szükséges okmányokat semmiképp ne felejtsd el: személyi igazolvány, lakcímkártya, vezetői engedély.

Jelentkezés tesztvezetésre

| elolvasás
| letöltés

* Ha a vásárlást a jelenlegi motorod beszámíttatásával tervezed, kérünk töltsd ki a következő űrlapot.

Motor beszámítása

Az űrlap kitöltése nem jelent semmilyen kötelezettséget egyik fél számára sem, az kizárólag az értékesítési ügymenet gyorsítását, leegyszerűsítését szolgálja. Végleges ajánlatot kizárólag személyesen és a motorkerékpár szervizünkben történt állapotfelmérését követően áll módunkban adni.
| elolvasás
KTM jármű kategóriák:   Travel   |   Naked   |   Sports tourer   |   Supermoto   |   Supersport   |   Enduro   |   MX   |