×
ÚJ motorok
1290 Super Adventure R - AKCIÓ

A legelvetemültebb kalandorok igazi nehézfegyvere. 1301 köbcenti, 140 Nm nyomaték és 160 lóerő, mindez a legkifinomultabb túraenduro vázban. Nincs olyan terep ami megállítaná ezt a kilométerfaló felfedezőt. Bárhova - is - elvisz, és tovább...

Listaár*: 5 179 000 Ft
Eredeti ár: 5 680 000 Ft
KONFIGURÁTOR
ERŐFORRÁS
Típus2 hengeres, 4 ütemű, V 75°
Hengerűrtartalom1301 cm³
Teljesítmény160 LE
Nyomaték140 Nm
Furat/löket108 mm / 71 mm
Indítás/akkumulátorönindító
Erőátvitel6 fokozat
Kenési rendszer3 olajpumpa
HűtésFolyadék hűtés
KuplungPASC (TM) csúszó kuplung, hidraulikus
EMS/GyújtásKeihin EMS, elektronikus gázkar, két gyújtógyertya
CO2 kibocsátás129 g/km
Üzemanyag fogyasztás5.52 l/100 km
VÁZ
TípusChrome-molybdenum térhálós acélcső váz
Első futóműWP USD Ø 48 mm
Hátsó futóműWP-PDS Monoshock
Rugóút elöl/hátul220 mm/220 mm
Első/hátsó fékBrembo 4 dugattyús, radiálisan szerelt, úszóágyazású féknyereg, 2x féktárcsa 320 mm /Brembo 2 dugattyús féknyereg, féktárcsa 276 mm
Első/hátó felni21/19
ABSBosch 9ME combined ABS (dőlészög érzékeny ABS és offroad mód, kikapcsolható)
Lánclánc, X-gyűrűs 5/8 x 5/16
Fejcső szög64 °
Szabad magasság250 mm
Ülésmagasság890 mm
Üzemanyag tank23 l
Tömeg (üzemanyag nélkül)217 kg

Erőforrás

A Super Duke R 1301 köbcentis blokkjával a 1290 -super Adventure egyértelműen az alfa hím a kalandmotorok között. Elég csak a következő úticélra gondolnod, elfordítanod a gázt és hagynod, hogy az erő ámulatba ejtsen.

Futómű

A 220mm-t mozgó, teljesen állítható WP futómű, elöl 21-, hátul 18”-os küllős kerekeivel minden terepen gond nélkül vág át. Bátran rábízhatod magad, a KTM védjegyévé vált térhálós acélcső váz és bukócső valamint az öntött, nyitott, rács merevítésű lengővilla extrém igénybevételre termett.

Ergonómia

Állítsd be, ahogy szeretnéd: Egy sor állítható alkatrész teszi lehetővé, hogy a körülményekhez és a saját stílusodhoz igazítsd a motorod.

Komoly rally hagyományok kombinálva a legkorszerűbb technológiákkal, nyers erővel és remek ergonómiával, mindez a 1290 Super Adventure R letisztult vonalaiba bújtatva.

Elektronika

A 1290-es egy bitang nagy motor, de a megfelelő szoftverekkel és elektronikus segédeszközökkel nagyon finoman is használható. MTC (dőlésszög érzékeny traction control – Motorcycle Traction Control) kanyar ABS és különböző menetprogramok segítenek, szinte észrevétlenül.

Kiegészítők

A KTM tisztában van napjaink kalandmotorosainak utazási szokásaival és pontosan tudja, hogyan kell hosszabb utakra felkészíteni a motort. A KTM Power Parts egyre bővülő kiegészítő és csomag kínálatával valamint a motor-motoros kapcsolatot szolgáló termékekkel a napi ingázástól a extrém hosszú utazásokig mindenre fel tudsz készülni. 

Általános információk motor próbaúthoz

Az igényeidnek legmegfelelőbb próbautat szeretnénk ajánlani, ezért kérünk, hogy figyelmesen olvasd el az alábbiakat és minél pontosabban töltsd ki az űrlapot.

A KTM kínálatában megtalálható motorok felhasználási területe rendkívül széles spektrumon mozog, csakúgy, mint az ügyfeleink felkészültsége, motorozási szokásai. Hogy csak a két végletet említsük, egész más igényei vannak egy kezdő utcai motorosnak, mint egy 20+ év tapasztalattal rendelkező terepezőnek.

Pontosan tudjuk, hogy egy tesztút mennyire fontos neked mielőtt megvásárolsz egy motort. Ezért a tesztet igyekszünk annyira rugalmasan kezelni, amennyire csak lehetséges és minden ügyfelünknek személyre szabni.

Ugyanakkor néhány korláttal is tisztában kell lenned. A motorozás veszélyes üzem! Különösen, hogy egy számodra új járművet próbálsz ki, ráadásul sok esetben a körülmények is szokatlanok.

A biztonságod érdekében ezért a tesztútra az adott kategóriában elvárható védőfelszerelések nélkül nincs lehetőség.

Naked, Supersport, Sport touring, Supermoto és Travel kategóriákban a következő védőfelszerelések kötelezőek: bukósisak, kesztyű, protektor ing, vagy protektoros motoros kabát. Javasolt: motoros csizma és protektoros motoros nadrág viselete.

Enduro, MX, E-Ride kategóriákban a következő védőfelszerelések használata kötelező: bukósisak, kesztyű, térdvédő, terepmotoros csizma, felsőtest védő protektor.Bizonyos környezeti és időjárási körülmények között nem adunk ki tesztmotort, például sötétben, vagy vizes, hideg, csúszós úton.

A tesztmotorozás csak a KTM Centrum munkatársának felügyelete alatt történhet, akinek az utasításait a próba során be kell tartani. Hozzá kell járulnod, hogy tesztútról esetleg videófelvételt készítünk.

Bizonyos esetekben a tesztmotort csak letét (készpénz, vagy tárgyi) ellenében van módunk kiadni! Erről kollégáink adnak bővebb tájékoztatást.

Az esetlegesen okozott károkért teljeskörű anyagi felelősséget kell vállalnod és a saját és örököseid nevében le kell mondanod a próbával kapcsolatban esetlegesen felmerülő kártérítési és fájdalomdíj igényről.

Jó tanácsok próbaúthoz:

  • Tudatosítsd, hogy ez nem egy örömmotorozás. Mi is imádjuk az egykerekezést, a stoppie-t, a teljes gázos kigyorsításokat és a térdkoptató hangját, de nem egy tesztúton! Önmérséklet
  • A próbaút előtt gondold át, hogy a melyek azok a tulajdonságok, amikre különösen figyelned kell. Ergonómia, futómű, fék, motorkarakterisztika, általános kezelhetőség, komfort, stb.
  • Legyél tisztában azokkal a funkciókkal, amiket ki szeretnél próbálni, például különböző üzemmódok, futóműbeállítások, gyorsváltó, stb.
  • A tesztútra kipihenten, arra a leginkább alkalmas állapotban érkezz.
  • A tesztvezetéshez szükséges okmányokat semmiképp ne felejtsd el: személyi igazolvány, lakcímkártya, vezetői engedély.

Jelentkezés tesztvezetésre

| elolvasás
| letöltés

* Ha a vásárlást a jelenlegi motorod beszámíttatásával tervezed, kérünk töltsd ki a következő űrlapot.

Motor beszámítása

Az űrlap kitöltése nem jelent semmilyen kötelezettséget egyik fél számára sem, az kizárólag az értékesítési ügymenet gyorsítását, leegyszerűsítését szolgálja. Végleges ajánlatot kizárólag személyesen és a motorkerékpár szervizünkben történt állapotfelmérését követően áll módunkban adni.
| elolvasás
KTM jármű kategóriák:   Travel   |   Naked   |   Sports tourer   |   Supermoto   |   Supersport   |   E-ride   |   Enduro   |   MX   |