ÚJ motorok
790 ADVENTURE - AKCIÓ

Nagyteljesítményű mégis könnyű és kompakt kalandmotort keresel, ami akkor is tovább visz, ha vége az útnak? Megtaláltad: KTM 790 Adventure. Akár a sivatagban, vagy egy távoli magashegyi hágón, netán egész kontinenseket átszelő túrán kell bizonyítania, a KTM gének gondoskodnak róla, hogy minden akadályt zökkenőmentesen vegyél.

Listaár*: 3 449 000 Ft
Eredeti ár: 3 790 000 Ft
KONFIGURÁTOR
ERŐFORRÁS
Típus2 hengeres, soros, 4 ütemű
Hengerűrtartalom 799 cm³
Teljesítmény95 LE
Nyomaték88 Nm
Furat/löket88 mm / 65.7 mm
Indítás/akkumulátorÖnindító/-
Erőátvitel6 fokozat
Kenési rendszer2 olajpumpa
HűtésFolyadék hűtés
KuplungPASC™ csúszókuplung
EMS/GyújtásBosch EMS, RBW, elektronikus gázkar
CO2 kibocsátás98 g/km
Üzemanyag fogyasztás4.19 l/100 km
VÁZ
TípusChromium-Molybdenum acélváz, motorblokk mint teherviselő elem
Első futóműWP Apex USD Ø 43 mm
Hátsó futóműWP Apex Monoshock
Rugóút elöl/hátul200 mm / 200 mm
Első/hátsó fék4 dugattyús radiálisan szerelt féknyereg, 2x féktárcsa 320 mm/ 2 dugattyús féknyereg, féktárcsa 260 mm
ABSBosch 9.1 MP (dőlésszög érzékeny-ABS és offroad mód, kikapcsolható)
LáncX-gyűrűs 5/8 x 1/4
Fejcső szög64.1 °
Szabad magasság233 mm
Ülésmagasság850 mm
Üzemanyag tank 20 l
Tömeg (üzemanyag nélkül)189 kg

Erőforrás és kipufogó

Az új generációs LC8c soros kéthengeres, 95 lóerős erőforrás a legmodernebb elektronikával, 6 fokozatú váltóval mindent tud amit egy közepes enduro-tól elvársz. 450km egyetlen tankolással, extra finom járás a két kiegyensúlyozó tengelynek köszönhetően és 15000 km-es szerviz intervallum. Mindez azt jelenti, hogy teljes nyugalomban sokat, nagyon sokat tudsz motorozni.

Hengerfej

A 8 szelepes hengerfej két szerelt vezérműtengellyel, hidraulikus láncfeszítővel, nyomatékra hangolt profillal és DLC bevonatú himbákkal (finger follower) és hengerenként egy gyújtógyertyával a tökélestesen passzol egy kalandmotorba.

Kipufogó

A nemesacél kipufogó hangtompítója a rendszer közepén helyezkedik el. Ezáltal kisebbre lehetett tervezni a dobot, ami lejjebb tolja a tömegközéppontot.

Légszűrő

Vérbeli enduro lévén a légszűrő és az ahhoz való hozzáférés különösen fontos. A légszűrőház az ülés alatt van, a levegőt hátulról szívja. Ezáltal nem csak egyszerűen és bárhol cserélhető/tisztítható, de, nem foglalja a helyet elöl, ahol fontos, hogy a motor keskeny legyen, ráadásul a tank és vele együtt a súlypont is lejjebb kerülhetett. Igazi offroad felhasználásra érdemes a Power Parts katalógusból rendelhető speciális heavy-duty légszűrőt beszerezni.

 

Hűtés

Kemény terep szakaszokon, különösen nagy forróságban a hűtő rendszerre komoly feladat hárul. A 790 rendszere úgy van tervezve, hogy ilyenkor is helyt álljon.

 

Váz

A KTM 790 Adventure egy univerzális motor, ami a körülményektől függetlenül kiválóan teljesít. Kiegyensúlyozottsága aszfalton sportosan vezethetővé, terepen pedig magabiztossá teszi. Központi acélcső váza és könnyű térhálós acél segédváza nem csak könnyű és kompakt, de erős és strapabíró is. Az extra stabilitásért kormány lengéscsillapító, az elöl 21”-os, hátul 18”-os kerekek az igazi offroad képességekért felelnek. A motorblokk teherviselő elemként is funkcionál.

 

Segédváz

Nagy túrákon nem csak a terhelhetőség, de a tartósság is nagyon fontos. A térhálós acélcsövekből hegesztett segédváz elég erős ahhoz, hogy utassal és csomagokkal terhelt állapotban akár terepen is megállja a helyét.

 

Lengővilla

A nagy precizitással gyártott, öntött alumínium lengővillát nyitott rács szerkezet merevíti, ugyanakkor tervezett rugalmassága lévén hozzájárul mind a stabilitáshoz, mind a komforthoz. A rugóstag közvetlenül (himbarendszer nélkül) kapcsolódik, ezáltal is egyszerűbbé téve a motort, csökkentve az alkatrészek számát. A viszonylag hosszú lengővilla hozzájárul a stabilitáshoz, jobb erőátvitelt tesz lehetővé és hozzájárul a megfelelő futómű beállításhoz.    

 

 


Általános információk motor próbaúthoz

Az igényeidnek legmegfelelőbb próbautat szeretnénk ajánlani, ezért kérünk, hogy figyelmesen olvasd el az alábbiakat és minél pontosabban töltsd ki az űrlapot.

A KTM kínálatában megtalálható motorok felhasználási területe rendkívül széles spektrumon mozog, csakúgy, mint az ügyfeleink felkészültsége, motorozási szokásai. Hogy csak a két végletet említsük, egész más igényei vannak egy kezdő utcai motorosnak, mint egy 20+ év tapasztalattal rendelkező terepezőnek.

Pontosan tudjuk, hogy egy tesztút mennyire fontos neked mielőtt megvásárolsz egy motort. Ezért a tesztet igyekszünk annyira rugalmasan kezelni, amennyire csak lehetséges és minden ügyfelünknek személyre szabni.

Ugyanakkor néhány korláttal is tisztában kell lenned. A motorozás veszélyes üzem! Különösen, hogy egy számodra új járművet próbálsz ki, ráadásul sok esetben a körülmények is szokatlanok.

A biztonságod érdekében ezért a tesztútra az adott kategóriában elvárható védőfelszerelések nélkül nincs lehetőség.

Naked, Supersport, Sport touring, Supermoto és Travel kategóriákban a következő védőfelszerelések kötelezőek: bukósisak, kesztyű, protektor ing, vagy protektoros motoros kabát. Javasolt: motoros csizma és protektoros motoros nadrág viselete.

Enduro, MX, E-Ride kategóriákban a következő védőfelszerelések használata kötelező: bukósisak, kesztyű, térdvédő, terepmotoros csizma, felsőtest védő protektor.Bizonyos környezeti és időjárási körülmények között nem adunk ki tesztmotort, például sötétben, vagy vizes, hideg, csúszós úton.

A tesztmotorozás csak a KTM Centrum munkatársának felügyelete alatt történhet, akinek az utasításait a próba során be kell tartani. Hozzá kell járulnod, hogy tesztútról esetleg videófelvételt készítünk.

Bizonyos esetekben a tesztmotort csak letét (készpénz, vagy tárgyi) ellenében van módunk kiadni! Erről kollégáink adnak bővebb tájékoztatást.

Az esetlegesen okozott károkért teljeskörű anyagi felelősséget kell vállalnod és a saját és örököseid nevében le kell mondanod a próbával kapcsolatban esetlegesen felmerülő kártérítési és fájdalomdíj igényről.

Jó tanácsok próbaúthoz:

  • Tudatosítsd, hogy ez nem egy örömmotorozás. Mi is imádjuk az egykerekezést, a stoppie-t, a teljes gázos kigyorsításokat és a térdkoptató hangját, de nem egy tesztúton! Önmérséklet
  • A próbaút előtt gondold át, hogy a melyek azok a tulajdonságok, amikre különösen figyelned kell. Ergonómia, futómű, fék, motorkarakterisztika, általános kezelhetőség, komfort, stb.
  • Legyél tisztában azokkal a funkciókkal, amiket ki szeretnél próbálni, például különböző üzemmódok, futóműbeállítások, gyorsváltó, stb.
  • A tesztútra kipihenten, arra a leginkább alkalmas állapotban érkezz.
  • A tesztvezetéshez szükséges okmányokat semmiképp ne felejtsd el: személyi igazolvány, lakcímkártya, vezetői engedély.

Jelentkezés tesztvezetésre

| elolvasás
| letöltés

* Ha a vásárlást a jelenlegi motorod beszámíttatásával tervezed, kérünk töltsd ki a következő űrlapot.

Motor beszámítása

Az űrlap kitöltése nem jelent semmilyen kötelezettséget egyik fél számára sem, az kizárólag az értékesítési ügymenet gyorsítását, leegyszerűsítését szolgálja. Végleges ajánlatot kizárólag személyesen és a motorkerékpár szervizünkben történt állapotfelmérését követően áll módunkban adni.
| elolvasás
KTM jármű kategóriák:   Travel   |   Naked   |   Sports tourer   |   Supermoto   |   Supersport   |   E-ride   |   Enduro   |   MX   |