ÚJ motorok
790 Adventure R Rally

A mindössze 500 db-os limitált kiadásban készülő KTM 790 Adventure R Rally azért született, hogy lenyűgözze az igazán hozzáértőket. Az önmagában is átütő Adventure R ebben a kivitelben a gyári Rally motorokéval szinte megegyező futóművet és további, a hardcore felhasználást segítő extrákat kapott. Akkor ez most mi? A 790 Adventure R Rally egy rally motor, ami nem mellesleg tökéletesen alkalmas hosszú távú túrázásra is.

Listaár*: 6 440 000 Ft
KONFIGURÁTOR
ERŐFORRÁS
Típus2 hengeres, soros, 4 ütemű
Hengerűrtartalom799 cm³
Teljesítmény95 LE @ 8,500 rpm
Nyomaték88 Nm @ 6,500 rpm
Furat/löket88 mm / 65.7 mm
Kompresszió arány12.7:1
Indítás/akkumulátorönindító / 12V 10Ah
Erőátvitel6 fokozat
Üzemanyag ellátásDKK Dell’Orto (Ø 46 mm)
Vezérlés8V / DOHC
Kenési rendszer2 olajpumpa, Motorex, Power Synth SAE 10W-50
Primer áttétel39:75
Szekunder áttétel16:45
HűtésFolyadék hűtés
KuplungPASC™ csúszókuplung, mechanikus
EMS/GyújtásBosch EMS, RBW, elektronikus gázkar
CO2 kibocsátás98 g/km
Üzemanyag fogyasztás4.19 l/100 km
VÁZ
TípusChromium-Molybdenum acélváz, motorblokk mint teherviselő elem
SegédvázChromium-Molybdenum acél segédváz
KormányAluminum, kúpos, Ø 28 / 22 mm
Első futóműWP XPLOR PRO 7548, Ø 48 mm
Hátsó futóműWP XPLOR PRO 6746 Monoshock
Rugóút elöl/hátul270mm / 270mm
Első/hátsó fék2x radiálisan szerelt négy dugattyús nyereg, tárcsa Ø 320mm / két dugattyús úszó nyereg, tárcsa Ø 260mm
Első/hátó felniküllős kerekek, alumínium felni, 2.15 × 21 és 4,00 x 18
Első/hátsó gumi90/90-21, 150/70-18
ABSBosch 9.1 MP (kanyar ABS és offroad mode, kikapcsolható)
LáncX-Ring 5/8 x 1/4
KipufogóAcél első és Akrapovic Titanium végdob
Fejcső szög63.7°
Tengelytáv1,535 mm
Szabad magasság263 mm
Ülésmagasság910 mm
Üzemanyag tankKörülbelül 20L, 3L tartalék
Tömeg (üzemanyag nélkül)189 kg

TM 790 Adventure R Rally

A 790 Adventure család legújabb tagja a másik végéről fogja meg a dolgot és túrázásra alkalmas rally motorként pozicionálva kerül piacra, mindössze 500 db-os limitált szériában. Ez a motor hardcore felhasználóknak készül, akik futómű terén nem kötnek kompromisszumot és egy olyan motorra vágynak, amivel akár nemzetközi rally versenyeken is indulhatnak, úgy is, hogy kontinenseket kell átszelniük ugyanazzal a motorral, amivel aztán odaállnak a rajtvonalhoz.

Az újdonság a 790 Adventure R modell közeli rokona. A térhálós acélcső váz és a kompakt 95 lóerős LC8c soros kéthengeres motorblokk megegyezik az alapul szolgáló típuséval. Ami viszont alapvetően különbözik, az a WP XPLOR PRO futómű. Ez ugyanott készül, ahol a gyári versenymotoroké. Az elöl-hátul 30mm-rel megnövelt rugóút lehetővé teszi, hogy ez a motor legdurvább szakaszokon is gond nélkül jusson tovább.

A WP XPLOR PRO 7548 villa egyedi, kónuszos szelep technológiát használ, ami új szintre emeli a csillapítás beállítását és páratlan komfortot nyújt kiemelkedő felütés elleni védelemmel együtt. Olyan beállítások, amiket eddig csak a szelep emelő alátéttel, a teleszkóp szétszedésével lehetett elérni, most már egyszerűen, kívülről megvalósíthatók. A kónuszos szelep korlátlan nyitást tesz lehetővé, így csökkentve a túl kemény futómű érzést.

A 790 Adventure R Rally teljesen állítható, minőségi WP XPLOR PRO 6746 rugós tagjának fejlesztése a KTM páratlan rally verseny tapasztalatain alapul. Modern, alacsony surlódású alkatrészek teszik lehetővé a tökéletes csillapítást, jelentősen növelve a menet komfortot. A tag himbarendszer nélküli progressive damping system-mel (PDS) kapcsolódik. Teljes körűen és könnyen állítható.

 

Hangsúlyozva a Ready to Race szellemiséget, a WP XPLOR PRO futóművön kívül Akrapovic kipufogó és karbon tank védő felel a súlycsökkentésért, valamint Quickshifter+ a gyors, pontos, egyszerű váltásokért. A speciális fényezés és víztiszta plexi távolról felismerhetővé teszi. A keskenyebb felnikkel fűzött tömlős kerekek terepre termettek, a magas, ergonomikus ülés szintén a nehéz körülmények között mutatja meg igazi arcát. Széles, de jó tapadást biztosító lábtartók zárják a speciális off road kiegészítők hosszú sorát.

Hubert Trunkenpolz (CMO KTM AG): ”Nagyon egyszerű, azért csináltuk meg ezt a motort, mert meg tudjuk csinálni. Mi a KTM-nél folyamatosan próbálunk egyre jobbá válni és a termékeinket is mindig tovább fejleszteni, ez a Rady to Race út, amit mi választottunk. Minden eszköz rendelkezésünkre állt és mivel mi értjük, hogy mire vágynak a hardcore ügyfeleink, ezzel az igazán különleges motorral leptük meg őket. A WP PRO nagyon közeli rokona a Red Bull KTM Factory Team által a Dakaron használt futóműnek. Az új KTM 790 Adventure R Rally valóban az, amire a neve alapján számíthatunk: egy rally motor, ami kész minden kalandra.”

MTC, 3 Üzemmód, inkl. RALLY, kikapcsolható

Általános információk motor próbaúthoz

Az igényeidnek legmegfelelőbb próbautat szeretnénk ajánlani, ezért kérünk, hogy figyelmesen olvasd el az alábbiakat és minél pontosabban töltsd ki az űrlapot.

A KTM kínálatában megtalálható motorok felhasználási területe rendkívül széles spektrumon mozog, csakúgy, mint az ügyfeleink felkészültsége, motorozási szokásai. Hogy csak a két végletet említsük, egész más igényei vannak egy kezdő utcai motorosnak, mint egy 20+ év tapasztalattal rendelkező terepezőnek.

Pontosan tudjuk, hogy egy tesztút mennyire fontos neked mielőtt megvásárolsz egy motort. Ezért a tesztet igyekszünk annyira rugalmasan kezelni, amennyire csak lehetséges és minden ügyfelünknek személyre szabni.

Ugyanakkor néhány korláttal is tisztában kell lenned. A motorozás veszélyes üzem! Különösen, hogy egy számodra új járművet próbálsz ki, ráadásul sok esetben a körülmények is szokatlanok.

A biztonságod érdekében ezért a tesztútra az adott kategóriában elvárható védőfelszerelések nélkül nincs lehetőség.

Naked, Supersport, Sport touring, Supermoto és Travel kategóriákban a következő védőfelszerelések kötelezőek: bukósisak, kesztyű, protektor ing, vagy protektoros motoros kabát. Javasolt: motoros csizma és protektoros motoros nadrág viselete.

Enduro, MX, E-Ride kategóriákban a következő védőfelszerelések használata kötelező: bukósisak, kesztyű, térdvédő, terepmotoros csizma, felsőtest védő protektor.Bizonyos környezeti és időjárási körülmények között nem adunk ki tesztmotort, például sötétben, vagy vizes, hideg, csúszós úton.

A tesztmotorozás csak a KTM Centrum munkatársának felügyelete alatt történhet, akinek az utasításait a próba során be kell tartani. Hozzá kell járulnod, hogy tesztútról esetleg videófelvételt készítünk.

Bizonyos esetekben a tesztmotort csak letét (készpénz, vagy tárgyi) ellenében van módunk kiadni! Erről kollégáink adnak bővebb tájékoztatást.

Az esetlegesen okozott károkért teljeskörű anyagi felelősséget kell vállalnod és a saját és örököseid nevében le kell mondanod a próbával kapcsolatban esetlegesen felmerülő kártérítési és fájdalomdíj igényről.

Jó tanácsok próbaúthoz:

  • Tudatosítsd, hogy ez nem egy örömmotorozás. Mi is imádjuk az egykerekezést, a stoppie-t, a teljes gázos kigyorsításokat és a térdkoptató hangját, de nem egy tesztúton! Önmérséklet
  • A próbaút előtt gondold át, hogy a melyek azok a tulajdonságok, amikre különösen figyelned kell. Ergonómia, futómű, fék, motorkarakterisztika, általános kezelhetőség, komfort, stb.
  • Legyél tisztában azokkal a funkciókkal, amiket ki szeretnél próbálni, például különböző üzemmódok, futóműbeállítások, gyorsváltó, stb.
  • A tesztútra kipihenten, arra a leginkább alkalmas állapotban érkezz.
  • A tesztvezetéshez szükséges okmányokat semmiképp ne felejtsd el: személyi igazolvány, lakcímkártya, vezetői engedély.

Jelentkezés tesztvezetésre

| elolvasás
| letöltés

* Ha a vásárlást a jelenlegi motorod beszámíttatásával tervezed, kérünk töltsd ki a következő űrlapot.

Motor beszámítása

Az űrlap kitöltése nem jelent semmilyen kötelezettséget egyik fél számára sem, az kizárólag az értékesítési ügymenet gyorsítását, leegyszerűsítését szolgálja. Végleges ajánlatot kizárólag személyesen és a motorkerékpár szervizünkben történt állapotfelmérését követően áll módunkban adni.
| elolvasás
KTM jármű kategóriák:   Travel   |   Naked   |   Sports tourer   |   Supermoto   |   Supersport   |   E-ride   |   Enduro   |   MX   |