ÚJ motorok
450 SX-F CAIROLI 2020

Antonio ”Tony” Cairoli a motocross élő legendája. Ebben a hihetetlenül nehéz sportágban 9 világbajnoki címével a legeredményesebb aktív versenyző. Ha pedig ez nem lenne elég, komoly szerepet vállalt a bajnok motor kifejlesztésében is. TC222 közreműködésével a 450SX-F nagyon magasra tette a lécet. Nem kérdés, hogy ez a motor a benchmark a mezőnyben. A 450 SX-F CAIROLI limitált kiadása a gyári versenymotor grafikáját kapta, ezzel is tisztelegve a szicíliai előtt. A 450-es extrém kompakt, READY TO RACE motorblokkja könnyen kezelhető, 63 LE teljesítményt ad le, ami a könnyű és kezes vázzal együttműködve a legversenyképesebb a mezőnyben.

KONFIGURÁTOR
ERŐFORRÁS
Típus1 hengeres, 4 ütemű
Hengerűrtartalom449.9 cm³
Furat/löket95 mm/ 63.4 mm
Indítás/akkumulátorÖnindító/-
Erőátvitel4 fokozat
HűtésFolyadék hűtés
KuplungNedves, többtárcsás DDS kuplung, Brembo
EMS/GyújtásKeihin
VÁZ
TípusKözponti, dupla bölcsőváz 25CrMo4 acél
Első futóműWP XACT-USD, Ø 48 mm
Hátsó futóműWP XACT Monoshock himbarendszerrel
Rugóút elöl/hátul310 mm/ 300 mm
Első/hátsó fékTárcsafék 260 mm/ tárcsafék 220 mm
Lánc5/8 x 1/4
Fejcső szög63.9 °
Szabad magasság370 mm
Ülésmagasság950 mm
Üzemanyag tank7 l
Tömeg (üzemanyag nélkül)100 kg

Erőforrás

Cylinder Head

Crankshaft

Crankcases and engine covers

-

Transmission

 

Engine management system

-

Cylinder and Piston

-

Balancer shaft

Clutch

-

E-starter

Handlebar Map Select Switch

Cooling

 -

Exhaust

-

Frame

-

Swingarm

-

Wheels

-

Front suspension

-

Rear suspension

-

 

Triple Clamp

-

Brakes

-

Fuel Tank

-

Airbox

-

Seat

-

Handlebar

Footpegs

-

Decals

-

Software & Electronics

-

Electrics

-

Ride modes

-

Launch Conrol

-

Handlebar Map Select Switch

-

A bajnokságot nyerő KTM 450 SX-F egy bevált, az iparágnak mértéket adó gép. 2019-re, ez az új gép megteszi következő lépést a hatékony teljesítmény és könnyű kezelhetőség terén. Újratervezett, hihetetlenül kompakt, felső vezérműtengelyű (SOHC) hengerfejjel, valamint.
A bajnokságot nyerő KTM 450 SX-F egy bevált, az iparágnak mértéket adó gép. 2019-re, ez az új gép megteszi következő lépést a hatékony teljesítmény és könnyű kezelhetőség terén. Újratervezett, hihetetlenül kompakt, felső vezérműtengelyű (SOHC) hengerfejjel, valamint a legújabb elektromos üzemanyag befecskendezéssel látták el. A lehető leghatásosabb módon biztosít 63 lóerőt; ez a 450 cm³-es a leggyorsabb krossz motor, amit a KTM valaha is épített.

A bajnokságot nyerő KTM 450 SX-F egy bevált, az iparágnak mértéket adó gép. 2019-re, ez az új gép megteszi következő lépést a hatékony teljesítmény és könnyű kezelhetőség terén. Újratervezett, hihetetlenül kompakt, felső vezérműtengelyű (SOHC) hengerfejjel, valamint a legújabb elektromos üzemanyag befecskendezéssel látták el. A lehető leghatásosabb módon biztosít 63 lóerőt; ez a 450 cm³-es a leggyorsabb krossz motor, amit a KTM valaha is épített.

A bajnokságot nyerő KTM 450 SX-F egy bevált, az iparágnak mértéket adó gép. 2019-re, ez az új gép megteszi következő lépést a hatékony teljesítmény és könnyű kezelhetőség terén. Újratervezett, hihetetlenül kompakt, felső vezérműtengelyű (SOHC) hengerfejjel, valamint a legújabb elektromos üzemanyag befecskendezéssel látták el. A lehető leghatásosabb módon biztosít 63 lóerőt; ez a 450 cm³-es a leggyorsabb krossz motor, amit a KTM valaha is épített.

A bajnokságot nyerő KTM 450 SX-F egy bevált, az iparágnak mértéket adó gép. 2019-re, ez az új gép megteszi következő lépést a hatékony teljesítmény és könnyű kezelhetőség terén. Újratervezett, hihetetlenül kompakt, felső vezérműtengelyű (SOHC) hengerfejjel, valamint a legújabb elektromos üzemanyag befecskendezéssel látták el. A lehető leghatásosabb módon biztosít 63 lóerőt; ez a 450 cm³-es a leggyorsabb krossz motor, amit a KTM valaha is épített.

Általános információk motor próbaúthoz

Az igényeidnek legmegfelelőbb próbautat szeretnénk ajánlani, ezért kérünk, hogy figyelmesen olvasd el az alábbiakat és minél pontosabban töltsd ki az űrlapot.

A KTM kínálatában megtalálható motorok felhasználási területe rendkívül széles spektrumon mozog, csakúgy, mint az ügyfeleink felkészültsége, motorozási szokásai. Hogy csak a két végletet említsük, egész más igényei vannak egy kezdő utcai motorosnak, mint egy 20+ év tapasztalattal rendelkező terepezőnek.

Pontosan tudjuk, hogy egy tesztút mennyire fontos neked mielőtt megvásárolsz egy motort. Ezért a tesztet igyekszünk annyira rugalmasan kezelni, amennyire csak lehetséges és minden ügyfelünknek személyre szabni.

Ugyanakkor néhány korláttal is tisztában kell lenned. A motorozás veszélyes üzem! Különösen, hogy egy számodra új járművet próbálsz ki, ráadásul sok esetben a körülmények is szokatlanok.

A biztonságod érdekében ezért a tesztútra az adott kategóriában elvárható védőfelszerelések nélkül nincs lehetőség.

Naked, Supersport, Sport touring, Supermoto és Travel kategóriákban a következő védőfelszerelések kötelezőek: bukósisak, kesztyű, protektor ing, vagy protektoros motoros kabát. Javasolt: motoros csizma és protektoros motoros nadrág viselete.

Enduro, MX, E-Ride kategóriákban a következő védőfelszerelések használata kötelező: bukósisak, kesztyű, térdvédő, terepmotoros csizma, felsőtest védő protektor.Bizonyos környezeti és időjárási körülmények között nem adunk ki tesztmotort, például sötétben, vagy vizes, hideg, csúszós úton.

A tesztmotorozás csak a KTM Centrum munkatársának felügyelete alatt történhet, akinek az utasításait a próba során be kell tartani. Hozzá kell járulnod, hogy tesztútról esetleg videófelvételt készítünk.

Bizonyos esetekben a tesztmotort csak letét (készpénz, vagy tárgyi) ellenében van módunk kiadni! Erről kollégáink adnak bővebb tájékoztatást.

Az esetlegesen okozott károkért teljeskörű anyagi felelősséget kell vállalnod és a saját és örököseid nevében le kell mondanod a próbával kapcsolatban esetlegesen felmerülő kártérítési és fájdalomdíj igényről.

Jó tanácsok próbaúthoz:

  • Tudatosítsd, hogy ez nem egy örömmotorozás. Mi is imádjuk az egykerekezést, a stoppie-t, a teljes gázos kigyorsításokat és a térdkoptató hangját, de nem egy tesztúton! Önmérséklet
  • A próbaút előtt gondold át, hogy a melyek azok a tulajdonságok, amikre különösen figyelned kell. Ergonómia, futómű, fék, motorkarakterisztika, általános kezelhetőség, komfort, stb.
  • Legyél tisztában azokkal a funkciókkal, amiket ki szeretnél próbálni, például különböző üzemmódok, futóműbeállítások, gyorsváltó, stb.
  • A tesztútra kipihenten, arra a leginkább alkalmas állapotban érkezz.
  • A tesztvezetéshez szükséges okmányokat semmiképp ne felejtsd el: személyi igazolvány, lakcímkártya, vezetői engedély.

Jelentkezés tesztvezetésre

| elolvasás
| letöltés

* Ha a vásárlást a jelenlegi motorod beszámíttatásával tervezed, kérünk töltsd ki a következő űrlapot.

Finanszírozás szövegezése a legújabb elektromos üzemanyag befecskendezéssel látták el. A lehető leghatásosabb módon biztosít 63 lóerőt; ez a 450 cm³-es a leggyorsabb krossz motor, amit a KTM valaha is épített. Finanszírozás szövegezése a legújabb elektromos üzemanyag befecskendezéssel látták el. A lehető leghatásosabb módon biztosít 63 lóerőt; ez a 450 cm³-es a leggyorsabb krossz motor, amit a KTM valaha is épített.

Motor beszámítása

Az űrlap kitöltése nem jelent semmilyen kötelezettséget egyik fél számára sem, az kizárólag az értékesítési ügymenet gyorsítását, leegyszerűsítését szolgálja. Végleges ajánlatot kizárólag személyesen és a motorkerékpár szervizünkben történt állapotfelmérését követően áll módunkban adni.
| elolvasás
KTM jármű kategóriák:   Travel   |   Naked   |   Sports tourer   |   Supermoto   |   Supersport   |   E-ride   |   Enduro   |   MX   |