Az evolúció és az alkalmazkodás kritikus jelentőségű, ha a legjobb kutya státuszáról van szó. A KTM 1290 SUPER DUKE R EVO egy BEAST – továbbfejlesztett. Az intuitív, félaktív felfüggesztési technológiával (SAT) büszkélkedő BEAST nemcsak az útfelülethez igazodik, hanem a motoros hozzáállásához is – így hideg, kiszámított vadász. Ijesztő kilátás minden leendő kihívó számára.
ERŐFORRÁS | |
---|---|
Típus | 2 hengeres, 4 ütemű, V 75° |
Hengerűrtartalom | 1301 cm³ |
Teljesítmény | 132 kW |
Nyomaték | 140 Nm |
Furat/löket | 108 mm / 71 mm |
Indítás/akkumulátor | Önindító/- |
Erőátvitel | 6 fokozat |
Kenési rendszer | 3 olajpumpa |
Hűtés | Folyadék hűtés |
Kuplung | PASC™ hidraulikus működtetésű csúszókuplung |
EMS/Gyújtás | Keihin EMS, elektronikus gázkar, 2 gyújtógyertya |
CO2 kibocsátás | 144 g/km |
Üzemanyag fogyasztás | 6.17 l/100 km |
VÁZ | |
---|---|
Típus | Chromium-Molybdenum acél csőváz |
Első futómű | WP 48 mm, félaktív |
Hátsó futómű | WP monoshock, félaktív |
Rugóút elöl/hátul | 125 mm / 140 mm |
Első/hátsó fék | Brembo 4 dugattyús radiálisan szerelt féknyereg, 2x féktárcsa 320 mm/ 2 dugattyús féknyereg, féktárcsa 240 mm |
ABS | Kétcsatornás Bosch 9.1 MP (dőlésszög érzékeny-ABS és supermoto mód, kikapcsolható) |
Lánc | 525 X-gyűrűs |
Fejcső szög | 64,8 |
Szabad magasság | 160 mm |
Ülésmagasság | 835 mm |
Üzemanyag tank | 16 l |
Tömeg (üzemanyag nélkül) | 189 kg |
A legenda szerint ha teliholdkor Mattighofen utcáin jársz, hallani fogod a morgását. Jó, ezt lehet, hogy egy kicsit túltoltuk, de az 1301 köbcentis blokkunk akkor is legendás. Most még annál is könnyebb és erőteljesebb, mint volt és csak a bátorságodon múlik, hogy mit csinálsz vele.
Erőforrás
If it ain't broken, don't fix it. But by all means, make it meaner! Boasting 177 hp and 140 Nm, the 1301 cc LC8, V-Twin has undergone a subtle yet impactful development. Optimized to be lighter but retaining its torquey character, this powerhouse is the benchmark of V-twin evolution. And with new engine and linkage mounts that add to the overall structure of the entire package - it quite literally is the part that holds THE BEAST together.
Blokköntvény
-
Injectors
-
Gearbox
Twin Spark Ignition
Titanium inlet valves
-
Cylinder heads
Pasc Clutch
-
Ride-By-Wire
Crankcase
-
Pistons
Kipufogó
Airbox
-
Váz
Segédváz
-
Swingarm
Suspension
-
Front fork
-
Triple Clamp
-
Shock Absorber
-
Linkage
Wheels
-
Tires
-
Brakes
Handlebar
Menu switch
-
Hand Levers
-
Seats
-
Footpegs
-
Bodywork
Air intake
-
Sharp rear end
-
Tank
-
Graphics
-
Led headlight
-
TFT display
Általános információk motor próbaúthoz
Az igényeidnek legmegfelelőbb próbautat szeretnénk ajánlani, ezért kérünk, hogy figyelmesen olvasd el az alábbiakat és minél pontosabban töltsd ki az űrlapot.
A KTM kínálatában megtalálható motorok felhasználási területe rendkívül széles spektrumon mozog, csakúgy, mint az ügyfeleink felkészültsége, motorozási szokásai. Hogy csak a két végletet említsük, egész más igényei vannak egy kezdő utcai motorosnak, mint egy 20+ év tapasztalattal rendelkező terepezőnek.
Pontosan tudjuk, hogy egy tesztút mennyire fontos neked mielőtt megvásárolsz egy motort. Ezért a tesztet igyekszünk annyira rugalmasan kezelni, amennyire csak lehetséges és minden ügyfelünknek személyre szabni.
Ugyanakkor néhány korláttal is tisztában kell lenned. A motorozás veszélyes üzem! Különösen, hogy egy számodra új járművet próbálsz ki, ráadásul sok esetben a körülmények is szokatlanok.
A biztonságod érdekében ezért a tesztútra az adott kategóriában elvárható védőfelszerelések nélkül nincs lehetőség.
Naked, Supersport, Sport touring, Supermoto és Travel kategóriákban a következő védőfelszerelések kötelezőek: bukósisak, kesztyű, protektor ing, vagy protektoros motoros kabát. Javasolt: motoros csizma és protektoros motoros nadrág viselete.
Enduro, MX, E-Ride kategóriákban a következő védőfelszerelések használata kötelező: bukósisak, kesztyű, térdvédő, terepmotoros csizma, felsőtest védő protektor.Bizonyos környezeti és időjárási körülmények között nem adunk ki tesztmotort, például sötétben, vagy vizes, hideg, csúszós úton.
A tesztmotorozás csak a KTM Centrum munkatársának felügyelete alatt történhet, akinek az utasításait a próba során be kell tartani. Hozzá kell járulnod, hogy tesztútról esetleg videófelvételt készítünk.
Bizonyos esetekben a tesztmotort csak letét (készpénz, vagy tárgyi) ellenében van módunk kiadni! Erről kollégáink adnak bővebb tájékoztatást.
Az esetlegesen okozott károkért teljeskörű anyagi felelősséget kell vállalnod és a saját és örököseid nevében le kell mondanod a próbával kapcsolatban esetlegesen felmerülő kártérítési és fájdalomdíj igényről.
Jó tanácsok próbaúthoz:
- Tudatosítsd, hogy ez nem egy örömmotorozás. Mi is imádjuk az egykerekezést, a stoppie-t, a teljes gázos kigyorsításokat és a térdkoptató hangját, de nem egy tesztúton! Önmérséklet
- A próbaút előtt gondold át, hogy a melyek azok a tulajdonságok, amikre különösen figyelned kell. Ergonómia, futómű, fék, motorkarakterisztika, általános kezelhetőség, komfort, stb.
- Legyél tisztában azokkal a funkciókkal, amiket ki szeretnél próbálni, például különböző üzemmódok, futóműbeállítások, gyorsváltó, stb.
- A tesztútra kipihenten, arra a leginkább alkalmas állapotban érkezz.
- A tesztvezetéshez szükséges okmányokat semmiképp ne felejtsd el: személyi igazolvány, lakcímkártya, vezetői engedély.
Jelentkezés tesztvezetésre
Minden *-gal jelölt adat megadása kötelező!
Ha a vásárlást a jelenlegi motorod beszámíttatásával tervezed, kérünk töltsd ki BESZÁMÍTÁS fülön megtalálható űrlapot.